loader image

گرانیت پرتقالی اوسان

گرانیت پرتقالی اوسان

فهرست

  1. گرانیت پرتقالی اوسان

گرانیت پرتقالی اوسان یک نوع از گرانیت های تولید شده در ایران است. معدن سنگ گرانیت پرتقالی اوسال به صورت انحصاری در اختیار مجموعه اوسان می باشد. این نوع گرانیت شباهت زیادی به گرانیت تایباد دارد. سنگ گرانیت پرتقالی اوسان دارای گل درشت يا اصطلاحا گل پنه اي با رنگ هلويي و نارنجی روشن است به همراه دانه هاي ريز مشکی و سفید كه در سطح سنگ پراکنده شده است. با توجه به ویژگی هایی که گرانیت پرتقالی اوسان دارد در تمامی فضاهای داخلی و خارجی می توان از این سنگ زیبا استفاده کرد. این گرانیت می تواند جایگزین مناسبی برای گرانیت های خارجی باشد. این نوع گرانیت در دسته سنگ های صادراتی قرار دارد و به شکل های مختلف به کشورهای همسایه و دیگر کشور ها صادر می شود.

تاریخچه پیدایش گرانیت

گرانیت یکی از معروف ترین نوع سنگ های آذرین درونی می باشد. سنگ های آذرین درونی از سرد شدن مواد مذاب درون پوسته زمین تشکیل می شوند. خنک شدن تدریجی سنگ مذاب برای ایجاد کریستالهای بزرگ یک ماده معدنی که در گرانیت ها وجود دارند ضروری است. اندازه های دانه های روی گرانیت متناسب با چگونگی خنک شدن مواد مذاب است. این سنگ به دلیل شرایط بافتی و کانی شناسی خود دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند.

گرانیت اوسان چه ویژگی های دارد؟

  • این نوع گرانیت در شرایط آب و هوای مختلف مانند باران های اسیدی ، سرمای زیاد و … مقاوم است.
  • در برابر هر گونه ضربه و خش بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهد.
  • این نوع گرانیت مانند دیگر گرانیت ها جذب آب ناچیزی دارد.
  • قابلیت ساب پذیری بالای دارد به گونه ای در حد آینه ای بودن می توان آن را جلا داد.
  • استحکام و زیبایی خاصی دارد.
  • همچنین در برابر فشار و سایش مقاوم است.
  • به دلیل رنگ منحصر بفرد مناسب نمای داخلی و خارجی می باشد.


جهت خرید ، سفارش تولید و یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.


مديريت        ۹۸۹۱۵۵۲۲۳۴۹۵+

كارخانه             ۰۵۱۳۸۸۰۱۴۲۱

گرانیت پرتقالی اوسان

کوبیک مینیاتور گرانیت پرتقالی اوسان

معدن گرانیت پرتقالی اوسان

معدن سنگ گرانیت پرتقالی اوسان در اطراف شهرستان تایباد قرار دارد. تایباد شهری مرزی بین افغانستان و خراسان رضوی است که معادن زیادی از انواع سنگ های هلویی و پرتقالی در این شهر واقع شده است. می توان گفت عمده گرانیت پرتقالی تولید شده در کشور از معادن این شهر استخراج می شود. معدن گرانیت پرتقالی اوسان به طور اختصاصی در اختیار مجموعه مهتاب سنگ می باشد. این مجموعه علاوه بر تامین گرانیت مورد نیاز در داخل کشور صادر کننده انواع گرانیت پرتقالی و هلویی به کشور های همسایه می باشد.

گرانیت پرتقالی اوسان چه مزایا و معایبی دارد؟

همانطور که می دانید سنگ‌ گرانیت‌پرتقالی اوسان نیز مانند دیگر گرانیت ها دارای مزایا و معایبی می باشد. اما معایب این سنگ باعث نمی شود که از محبوبیت آن در بین کاربران کاهش پیدا کند. با وجود معایبی که گرانیت ها دارند اما شاهد این هستیم که پرکاربردترین نوع سنگ در صنعت ساختمان سازی می باشد. در این بخش به بررسی مزایا و معایب این نوع گرانیت می پردازیم.

بررسی مزایا

  • قیمت بصرفه و اقتصادی نسبت به گرانیت های وارداتی
  • کیفیت و دوام بالا
  • رنگ بندی زیبا و چشم نواز
  • مناسب طراحی دکوراسیون داخلی
  • تولید انبوه در داخل کشور

بررسی معایب

  • این گرانیت مانند دیگر گرانیت ها وزن بالایی دارد
  • چسبندگی کمی با ملات دارد و برای نصب آن از پیچ های فلزی استفاده می شود
  • به دلیل وزن بالا نصب زمان‌بری دارد
  • عایق حرارتی مناسبی نیست

پارامتر های تعیین کیفیت این گرانیت

گرانیت پرتقالی اوسان با بهترین کیفیت در مجموعه ما تولید و عرضه می گردد. اما چه پارامتر های در تعیین کیفیت این نوع گرانیت مد نظر هستند؟ از جمله عواملی که در تعیین کیفیت گرانیت‌پرتقالی اوسان تاثیر گذار هستند می توان به مواردی مانند: نداشت شالی و غده در سطح سنگ ، سورت دقیق و حداقل بازی رنگ ، گونیا بودن ابعاد مختلف این سنگ ، قطر سنگ ، ساب پذیری سنگ و لب‌ پر نبودن اشاره داشت. جهت اطلاع از قیمت این محصول با شماره های درج شده تماس بگیرید.


جهت خرید ، سفارش تولید و یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.


مديريت        ۹۸۹۱۵۵۲۲۳۴۹۵+

كارخانه             ۰۵۱۳۸۸۰۱۴۲۱


گرانیت پرتقالی اوسان

دپو گرانیت هلویی-پرتقالی اوسان

کاربرد های گرانیت پرتقالی اوسان

ویژگی های خاص گرانیت پرتقالی اوسان باعث شده که استفاده از این گرانیت در صنعت ساختمان سازی رواج پیدا کند. سنگ‌گرانیت پرتقالی اوسان به دلیل تم رنگی زیبا جلوه خاصی به ساختمان شما می دهد. کاربرد های سنگ گرانیت پرتقالی اوسان به شرح زیر است:

  1. کفپوش: این نوع گرانیت به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی، برای کفپوش‌های داخلی و خارجی منازل و مکان‌های تجاری مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، و فضاهای عمومی مناسب است. همچنین، زیبایی طبیعی و رنگ‌های گرم آن می‌تواند به دکوراسیون محیط کمک کند.
  2. کابینت و آشپزخانه: گرانیت پرتقالی اوسان برای سطوح کابینت، آشپزخانه‌ها، و صفحات کاری آشپزخانه استفاده می‌شود. این سنگ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و می‌تواند از آسیب‌های مختلفی که ممکن است در اثر استفاده روزمره به وجود بیاید، محافظت کند.
  3. وان و رختکن: برای ساخت وان‌های حمام و رختکن‌ها از این نوع گرانیت استفاده می‌شود. این کاربرد به دلیل مقاومت در برابر آب و خوردگی بسیار مناسب است.
  4. پله‌ها و پله‌نگه‌ها: ساخت پله‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها و نیز پله‌نگه‌های محیط‌های عمومی از جمله مراکز خرید و ساختمان‌های اداری از کاربردهای دیگر گرانیت پرتقالی اوسان است.
  5. دیوارپوش: برای دیوارپوش داخلی و خارجی ساختمان‌ها و نمای خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این انتخاب می‌تواند به دلیل زیبایی و مقاومت در برابر عوامل مختلف زیان‌آور باشد.
  6. میز و مبلمان: برای ساخت میزهای آشپزخانه، میزهای جلو مبلی، و سایر قطعات مبلمانی استفاده می‌شود. این سنگ به دلیل مقاومتش در برابر فشار و خوردگی، بسیار مورد توجه است.

 

جهت همکاری و تولید صادراتی از طریق این لینک با ما تماس بگیرید

مجموعه سنگ مهتاب تولید انواع گرانیت مروارید و پرتقالی درجه سوپر با کیفیت بالا و ابعاد دقیق.