loader image

گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد

فهرست

گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد معروف به گرانیت گل پنبه ای با تم رنگی روشن است. همانطور که از نام این سنگ پیداست این نوع گرانیت از معادن استان خراسان استخراج می شود. گرانیت مروارید با پس زمینه ای خاکستری روشن است که ، در سطح آن دانه بندی های گسترده به رنگ های سفید ، مشکی صدفی و گاها خاکستری دیده می شود. گرانیت مروارید مشهد شباهت زیادی به گرانیت سفید نهبندان ، بروجرد و نطنز دارد. بافت این نوع گرانیت را دانه های ریز و تیز تشکیل می دهند. همچنین نسبت به دیگر گرانیت ها قیمت مناسب تری دارد و جایگزین مناسبی برای سنگ های تراورتن و مرمریت است.
این گرانیت پر کاربرد اقتصادی ترین سنگ ایران نام گرفته است که صادرات آن به کشورهای همسایه هم پر رونق می باشد و طرفداران زیادی دارد.با توجه به معایبی که دارد با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می توان انتخاب خوبی در مورد این سنگ زیبا داشته باشیم.کارشناسان ما اماده مشاوره دادن به شما می باشند.


جهت خرید ، سفارش تولید و یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.


مديريت        989155223495+

كارخانه             05138801421

شکل ظاهری گرانیت مرواید مشهد

همانطور که می دانید گرانیت جزو پر طرفدار ترین و کاربردی ترین سنگ ها در صنعت ساختمان سازی است. با وجود اینکه قیمت بالا تری نسبت به دیگر سنگ ها دارد اما مورد توجه کاربران است زیرا تنوع رنگی بالایی دارد و جلوه‌ی خاصی به ساختمان شما میدهد. گرانیت مروارید مشهد نوعی از گرانیت های با تم رنگی روشن می باشد. طرح روی سنگ‌ گرانیت مروارید مشهد به گل پنبه ای یا فلفل نمکی معروف است. این گرانیت در دسته بندی گرانیت های با تم روشن قرار دارد که در سطح آن دانه های سیاه صدفی گسترده است.

مقاومت و کیفیت بالا

از شاخصه های بارز سنگ های گرانیت مقاومت و کیفیت بالای این نوع سنگ می باشد. عناصر تشکیل دهنده گرانیت باعث شده که سنگی سخت و با دوام باشد. گرانیت مرواریدمشهد سختی و طول عمر بالایی دارد و در برابر شرایط محیطی ، ضربه وارد شده و فرسایش مقاومت بالایی نسبت به سنگ تراروتن و سنگ مرمریت دارد. همچنین سنگ های گرانیت از نظر کیفیتی بالا تر از دیگر سنگ ها تزئینی قرار می گیرند.

ویژگی های کلی گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت مروارید مشهد مانند دیگر گرانیت ها تمام خواص موجود در گراینت را دارا می باشد. موارد زیر به ویژگی ها کلی این نوع گرانیت اشاره دارد:

  • مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، فرسایش و ساییدگی
  • جذب آب بالا تر نسبت به دیگر گرانیت ها
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت پایین دارد
  •  شفافیت و زیبایی ظاهری
  • قیمت مناسب
  • تولید انبوه

گرانیت مروارید مشهد و معایب

سنگ گرانیت مروارید مشهد مانند دیگر سنگ ای گرانیت مزایا و معایبی دارد. با وجود معایبی که این سنگ دارد اما در بین کاربران محبوبیت خاصی دارد و همچنان در ساختمان سازی پرکاربرد می باشد. از جمله معایب این نوع گرانیت و دیگر انواع سنگ های گرانیت وزن بالای آنها می باشد.
برای مثال از معایب گرانیت تایباد می توان مواردی مانند: زنگ زدگی عنصر آهن در گرانیت ، وزن بالای آن و چسبندگی کم با ملات را نام برد. همچنین بقیه سنگ های گرانیتی معایب و مزایای خاص خود را دارند که به طور کامل در مقاله مختص آنها توضیحات لازم داده شده است که برای کمک به انتخاب شما مشتریان عزیز کمک لازم را می کند.
مروارید مشهد جذب آب بالا تری نسبت به دیگر گرانیت ها دارد اما در مقایسه با سنگ تراورتن جذب آب ناچیزی دارد. این نوع گرانیت عایق حرارتی خوبی نمی باشد و همچنین در برابر مواد شیمیایی مقاومت خیلی بالایی ندارد. این سنگ چسبندگی کمی با ملات دارد و معمولا برای نصب آنها از پیچ ها فلزی استفاده می شود. به طور کلی استفاده از انواع گرانیت در بیمارستان ها توصیه نمی شود.

موارد استفاده از این نوع گرانیت

از جمله کاربرد های سنگ گرانیت مروارید مشهد می توان به این موارد اشاره داشت:

  • استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها
  • کاربرد در سنگ فرش محوطه مجتمع های تجاری و اداری
  • سنگ فرش پیاده رو ها و پارکنیگ ها
  • استفاده در راه پله و دیواره راه پله ها
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • استفاده در سنگ اوپن

همچنین از سنگ های کوبیک می توان در ساخت جداول و باغچه ها استفاده کرد.

لازم به ذکر است که اگر تصمیم دارید از گرانیت مروارید مشهد در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید با توجه به اینکه این سنگ خاصیت جذب بالای آب دارد، پس از باریدن باران و برف ممکن است چند روز زمان ببرد تا این رنگ سنگ به حالت اولیه خود بازگردد.
همچنین امکان شوره زدن و زنگ زدگی وجود دارد. با اینکه از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنند ولی اصلا مورد تایید نیست ، بیشتر بخاطر قیمت مناسب شاید مورد انتخاب شما باشد ولی با این شرایط ذکر شده نسبت به انتخاب آن برای این مورد مصرف تصمیم گیری کنید.

قیمت مناسب گرانیت مروارید مشهد

استان خراسان دارای معادن و ذخایر بسیار زیاد انواع سنگ می باشد که عمده آن سنگ گرانیت است. معادن گرانیت مروارید مشهد نیز در استان خراسان واقع شده است. مروارید مشهد جزو سنگ هایی است که می توان از همه ی قسمت های استخراج شده آن استفاده کرد. فرآیند برش دهی و صیقلی کردن این سنگ ها نسبت به دیگر سنگ ها ساده تر می باشد. استخراج این سنگ پرتی و دور ریز خیلی کمکی دارد. همه این دلایل باعث شده اند که قیمت ارزان تری در بین گرانیت ها داشته باشد.
همچنین سادگی در تولید انبوه این سنگ از موارد محبوبیت این سنگ می باشد که قیمت آن را مقرون به صرفه کرده است و مشتریان زیادی به دنبال آن هستند.


جهت خرید ، سفارش تولید و یا مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.


مديريت        989155223495+

كارخانه             05138801421

صادرات گرانیت مروارید مشهد:

همانطور که میدانید مروارید مشهد ، ارزانترین و اقتصادی ترین سنگ ایران است. در صورتیکه با معایب آن آشنا باشید و بررسی های لازم برای خرید گراینت مروارید مشهد انجام داده باشید.
این استقبال بی نظیر از این گرانیت در ایران ، باعث جلب توجه مشتریان خارجی هم شده است که به دنبال این سنگ گرانیتی آمده اند.صادرات گرانیت مروارید مشهد به کشورهای همسایه و آسیای میانه بصورت کوبیک ، فلیم شده و جدول سنگی صادر می گردد .


انالیز سنگ گرانیت مروارید مشهد

اساس آنالیز سنگ گرانيت مروارید مشهد، درجه تخلخل آن است که بر کیفیت آن صورت میگیرد . سنگ گرانيت در کیفیت های مختلف و گوناگونی ارائه می‌شود. کیفیت سنگ ها درجه بندی متفاوتی دارد که شامل درجه ۱،درجه ممتاز و سنگ صادراتی است. این سنگ بصورت تایل در ابعاد مختلف مانند ۸۰ در ۴۰، ۶۰ در ۴۰ و ۴۰ در ۴۰ سانتی متر در بازار عرضه می شود. قيمت گذاری آن بر اساس متراژ سنگ و مساحت صورت می گیرد . مسلما ضخامت های مختلف، کاربرد های گوناگون هم دارند. برای مثال ضخامت ۱۷ میل برای محیط های بیرونی خانه مثل سنگ دیوار، سنگ فرش و… به کار می رود.

کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد علاوه بر موارد ذکر شده در کف پوش های پاساژها، نماهای اصلی و فرعی ساختمان ها، جداول، پیاده روهای کنار منازل، سنگ فرش پارکینگ و … است.

قابلیت برش خوردن و صیقل دادن، از ویژگی های مهم و بارز سنگ گرانيت است. به همین دلیل در برخی دسته بندی های سنگ ها، هر سنگ آذرینی که قابلیت برش خوردن و صیقل دادن آسان داشته باشد، بخشی از سنگ های گرانيت به حساب می آورند.

سفارش

سنگ‌گرانیت مروارید مشهد به صورت جدولی ، کوبیک ، طولی فرآوری و تولید می شود. امکان سفارش این سنگ به صورت عمده و جزئی فراهم می باشد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر از دیگر محصولات ما و سفارش این محصول با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.